NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA




Czy składając zmówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?

Transakcje poprzez nasz sklep są w 100% bezpieczne. Gwarantujemy także pełną ochronę danych osobowych.



Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba się rejestrować aby kupować w sklepie. Rejestracja jest dobrowolna.



Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?

Zamówienie można złożyć drogą e-mail pisząc na adres: siatki@linarem.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 539-937-180. Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie od poniedzałku do piątku w godzinach 8-16 lub w sobotę od 10-14.



Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z zamówienia gotowego produktu (np. zestawy, gotowe rolki, akcesoria montażowe), który nie jest wykonywany na zamówienie. Należy jedynie nas powiadomić o chęci rezygnacji z zamówienia drogą telefoczniną lub e-mail.

UWAGA - większość dostępnych siatek przygotowujemy na zamówienie kienta, zgodnie z określonymi w zamówieniu wymiarami. Siatka uszyta lub przycięta nie podlega zwrotowi. Więcej informacji znajdą Państwo w regulamienie sklepu www.siatki.linarem.pl - REGULAMIN.



Ile potrwa realizacja dostawy?

Większość siatek szyjemy na zamówienie klienta. W przypadku wystąpienia niespodziewanych czynników wydłużających czas realizacji zamówienia, niezwkłocznie informujemy Państwa telefonicznie lub drogą e-mail o możliwym czasie realizacji zamówienia.



Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?

Przesyłka kurierska DPD. Dostarczenie ponad 95% przesyłek w ciągu jednego dnia roboczego. Paczki są ubezpieczone do kwoty 3000zł.

InPost - wysyłka do paczkomatów na terenie całego kraju. Paczki zostają dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych (po dniu ich nadania).

Poczta Polska - Czas doręczenia: przesyłka ekonomiczna 3-4 dni robocze, przesyłka priorytetowa do 2 dni roboczych (po dniu nadania).



Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Po uzgodnieniu terminu odbioru, towar można odebrać osobiście w sklepie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub w sobotę od 10-14. Adres sklepu i wskazówki dojazdu znajdą Państwo w dziale kontakt.



Czy mam gwarancję na zakupione produkty?

Każdy towar jest objęty gwarancją 24 miesiące od daty zakupu. Świadczymy także niezbędną pomoc w procesie serwisu pogwarancyjnego.




Więcej przydatnych informacji znajdą Państwo w działach: dostawa i płatności oraz zwroty i reklamacje.

W przypadku pytań prosimy o kontakt drogą e-mail: siatki@linarem.pl