Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie złożyć można na trzy sposoby:
1. na stronie sklepu;
2. drogą telefoniczną;
3. drogą mailową.

W przypadku zamawiania siatek docinanych na wymiar, w polu ilości sztuk na stronie wybranego produktu wpisz ilość metrów kwadratowych siatki, którą uzyskasz mnożąc wymiary siatki - długość x szerokość (wysokość). Dokładny rozmiar siatki będziesz miał możliwość podać w polu "Twoje uwagi" po wypełnieniu danych do wysyłki.
Po wybraniu odpowiedniej ilości wybranego produktu kliknij przycisk "Dodaj do koszyka", a następnie na kolejnej stronie "Złóż zamówienie". Jeśli po przejściu do koszyka chcesz zmienić uprzednio wybraną ilość produktu, wpisz poprawną wartość w polu ilości, a następnie kliknij przycisk "Przelicz koszyk" i "Złóż zamówienie". W kolejnym kroku wybierz formę przesyłki oraz sposób płatności. Następnie wypełnij dane do wysyłki i wybór dokumentu sprzedaży - paragon lub faktura VAT. W przypadku siatek docinanych na wymiar lub dostępnych w różnych szerokościach rolek - nie zapomnij podać odpowiednich informacji w polu "Twoje uwagi". Ostatnim punktem zamówienia jest opłacenie go i oczekiwanie na zatwierdzenie.

Czy mogę zamówić siatkę w dowolnym kształcie?

Siatki docinane na wymiar przygotowujemy wyłącznie w kształcie prostokąta.

Jak obliczyć potrzebną ilość siatek?

Aby obliczyć ilość metrów kwadratowych siatki należy przemnożyć dwa boki przez siebie (długość x szerokość). Wynik zaokrąglamy do góry do całości i taką ilość podajemy przed przejściem do koszyka. Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie gdzie podać wymierzone przez siebie wymiary, spójrz na poniższe pytanie. 

Przykład: zamówienie siatki na balkon o rozmiarze 5,2 m x 2 m.
W polu ilości sztuk wpisz - 11 sztuk. Następnie przejdź do koszyka, wybierz sposób wysyłki i płatności, wypełnij dane do wysyłki oraz w polu "Twoje uwagi" wpisz - 5,2 m x 2 m.

Gdzie mogę podać wymiary siatki?

Na stronie produktu można wybrać jedynie ilość szt/m² siatki, którą potrzebujesz zakupić. Dokładny wymiar siatki natomiast należy podać po przejściu do koszyka, wybraniu formy wysyłki i płatności na dole strony w polu "Twoje uwagi". Można tam zawrzeć wszelkie informacje niezbędne w procesie zakupu siatki, jak również inne potrzebne informacje, które ułatwią nam realizację zamówienia.

Jak obliczyć cenę końcową za siatkę?

W przypadku siatek docinanych na wymiar podana w opisie produktu kwota jest ceną brutto za 1 metr kwadratowy siatki. Aby obliczyć cenę zamawianej siatki należy przemnożyć ilość metrów kwadratowych zaokrąglonych do pełnych metrów przez podaną w opisie cenę.

Czy składając zmówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?

Twoje dane w naszym sklepie są bezpieczne. Gwarantujemy także pełną ochronę danych osobowych. Więcej informacji znajdziesz w dziale - Polityka prywatności.

Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba się rejestrować, aby kupować w sklepie. Rejestracja jest dobrowolna.

Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?

Zamówienie możesz złożyć również poprzez e-mail pisząc na adres: siatki@linarem.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 539-937-180. Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 oraz w sobotę od 10-14.

W jaki sposób mogę dokonać opłaty za zamówienie?

W przypadku zamówienia siatek poprzez naszą stronę, możliwa jest płatność z góry przelewem na konto poprzez serwis Przelewy24 (natychmiastowo) lub tradycyjnym przelewem.

Przy wybraniu płatności za pobraniem - wybierając kuriera DPD, InPost oraz odbierając towar osobiście - płacąc w sklepie (gotówką lub kartą).

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

W każdej chwili możesz zrezygnować z zamówienia gotowego produktu (np. zestawy montażowe, gotowe rolki, akcesoria montażowe), który nie jest wykonywany na zamówienie zgodnie z podaną specyfikacją. Należy jedynie nas powiadomić o chęci rezygnacji z zamówienia drogą telefoniczną lub e-mail.

UWAGA - większość dostępnych siatek przygotowujemy na zamówienie klienta, zgodnie z określonymi w zamówieniu wymiarami. Siatka uszyta lub przycięta nie podlega zwrotowi. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.

Ile potrwa realizacja dostawy?

W przypadku siatek dostępnych w gotowych rolkach, akcesoriów oraz zestawów wysyłka następuje tego samego lub kolejnego dnia roboczego.

Jeżeli zaś chodzi o siatki, które szyjemy na zamówienie, czas realizacji wynosi przeciętnie 2-3 dni robocze. W przypadku wystąpienia niespodziewanych czynników wydłużających czas realizacji zamówienia, niezwłocznie poinformujemy Cię telefonicznie lub drogą e-mail o przybliżonym czasie realizacji zamówienia.

Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?

Proponujemy trzy sposoby wysyłki zamówień tak, by dostosować się do Twoich oczekiwań:

1. przesyłka kurierska DPD. Dostarczenie ponad 95% przesyłek w ciągu jednego dnia roboczego. Paczki są ubezpieczone do kwoty 3000zł;
2. InPost - wysyłka do paczkomatów na terenie całego kraju oraz dostarczenie paczek za pomocą kuriera InPost. Paczki zostają dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych (po dniu ich nadania); 
3. Poczta Polska - czas doręczenia: przesyłka ekonomiczna: 3-4 dni robocze, przesyłka priorytetowa: do 2 dni roboczych (po dniu nadania).

W jakich godzinach mogę spodziewać się przesyłki?

W przypadku wysyłki firmą kurierską DPD dostarczenia realizowane są w dni robocze w godz. 8-17. W celu określenia dokładnej godziny zalecamy kontakt z przewoźnikiem na podstawie numeru listu przewozowego, który znajdziesz na skrzynce mailowej z podsumowaniem zamówienia. Ponadto, otrzymasz sms w dniu dostarczenia z przybliżoną godziną dostawy oraz numerem telefonu bezpośrednio do kuriera.

W przypadku wysyłki towaru do paczkomatu InPost otrzymasz mail i sms podany w zamówieniu w chwili dostarczenia paczki do paczkomatu, z którego można odebrać przesyłkę przez 24 godziny na dobę. Towar oczekuje na odbiór przez 48 godzin od momentu dostarczenia.

Kurier spóźnia się z Twoją przesyłką?

Jeśli kurier spóźnia się z dostarczeniem przesyłki zalecamy kontakt bezpośrednio z firmą kurierską. Masz możliwość samodzielnego sprawdzenia statusu przesyłki na podstawie numeru listu przewozowego, który zostanie wysłany na adres mailowy po zrealizowaniu zamówienia. W razie braku informacji prosimy o kontakt do naszego Sklepu, telefonicznie lub mailowo.

Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Po uzgodnieniu terminu odbioru, towar możesz odebrać osobiście w sklepie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub w sobotę od 10-14. Adres sklepu i wskazówki dojazdu znajdziesz w dziale kontakt.

Czy mam gwarancję na zakupione produkty?

Każdy towar jest objęty 24-miesięczną gwarancją. Świadczymy także niezbędną pomoc w procesie serwisu pogwarancyjnego.

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

W celu reklamacji danego produktu przygotuj dowód zakupu i skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Konsultanci poprowadzą Cię przez proces reklamacji.

Czy mogę zakupić towar, którego nie znalazłem w ofercie?

W takiej sytuacji napisz do nas mail na adres - siatki@linarem.pl. Postaramy się znaleźć dla Ciebie satysfakcjonujące rozwiązanie.

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Tak, organizujemy transport towaru za granicę w krajach UE. W przypadku takiej wysyłki prosimy o kontakt mailowy pisząc na adres: siatki@linarem.pl

Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?

1. Kliknij w ten link.
2. Podaj swój adres e-mail.
3. Odbierz wiadomość na swojej skrzynce i wpisz tymczasowe hasło.
4. Zmień hasło na nowe już po zalogowaniu do swojego konta.

Więcej przydatnych informacji znajdziesz w działach: dostawa i płatności oraz zwroty i reklamacje. W przypadku pytań prosimy o kontakt drogą e-mail: siatki@linarem.pl