Skontaktuj się z nami

Przepisz kod z obrazka:

weryfikator

Infolinia sklepu

Tel.: +48 519 787 072
E-mail.: bok@linarem.pl

Godziny działania infolinii:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
sobota: 10:00 - 14:00

Zachęcamy również do składania zapytań i zgłoszeń drogą mailową na adres: siatki@linarem.pl

Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące braków produktów w zamówienia, reklamacji produktów i zwrotów na adres - reklamacje@linarem.pl

Zamówienia hurtowe

Tel.: +48 519 787 072
E-mail.: siatki@linarem.pl

Godziny działania infolinii:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00

W celu przygotowania oferty hurtowej prosimy o wiadomość na adres: siatki@linarem.pl

Wyceny montaży siatek na ptaki

Tel.: +48 660 579 968
E-mail.: serwis@linarem.pl

Pracownik działu montażu nie posiada informacji odnośnie statusu zamówień, produktów oraz nie przyjmuje zamówień.

Godziny działania infolinii:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: siatkinaptaki.pl

Dane firmy

LINAREM SIATKISIECI CISOWSKI, KOWALSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
ul. płk. Stanisława Dąbka 16
30-732 Kraków
NIP: 6793235183
KRS: 0000961036
REGON: 521506265

Odbiór osobisty zamówień

W przypadku odbioru zamówień przygotowywanych na zamówiony wymiar odbiór możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Sklep Linarem SiatkiSieci
ul. płk. Dąbka 16
30-732 Kraków

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek: 8:00 - 16:00
Sobota: 10:00 - 14:00

Dojazd komunikacją miejską:
Linie autobusowe: 123, 125, 158, 221, 264 - przystanek "Albatrosów"
Linie autobusowe: 123, 158 - przystanek "Zajezdnia Płaszów"

Opinie o sklepie

Sklep internetowy siatki.linarem.pl korzysta z zewnetrznego systemu opinii Trusted Shops. Trusted Shops jest niezależną platfromą gwarantującą, że wszystkie opinie pochodzą od zweryfikowanych klientów sklepu internetowego oraz są publikowane niezależnie od wysokości oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne). Opinie zbierane i weryfikowane są za pomocą zaproszenia do wystawienia oceny wysyłanego na adres e-mail użyty do dokonania zakupu. W ramach automatycznego wysyłania zaproszenia do wystawienia opinii, adres e-mail klienta jest przekazywany do Trusted Shops za pośrednictwem API lub za pomocą narzędzia Review Collector. Dzięki temu zaproszenie do wystawienia opinii jest wysyłane wyłącznie na te adresy e-mail, które zostały użyte do dokonania zakupu. Więcej informacji o sposobie zbierania i weryfikowania opinii znajdą Państwo na stronie Trusted Shops oraz tutaj;

Zachęcamy do wystawiania opinii po dokonanym zakupie.